Obchodní a reklamační podmínky

Nakupující souhlasí s těmito obchodními a reklamačními podmínkami a s tímto procesem nákupu a reklamace v našem e-shopu:

I. Po odeslání vaší objednávky vám zašleme úplně jiné zboží, než jste si objednali. Pochopitelně levnější, než to vaše požadované. Přirozeně se jej budete snažit reklamovat. Telefonní kontakt je ale nefunkční - telefon buď nebudeme zvedat nebo bude vypnutý úplně. Nezbude vám tedy nic jiného, než se s námi spojit emailem.

II. Na váš mailový dotaz vám odpovíme, abyste zboží zaslali nazpět k nám. Vy tak obratem učiníte, abyste dostáli podmínce, že zboží musíte dle zákona vrátit do 14 dnů od nákupu.

III. V mailové komunikaci budeme uvádět stále stejný nefunkční telefonní kontakt a jako jediný komunikační kanál budeme stále dokola uvádět jen e-mail.

IV. Na stránce "Náš tým" budeme uvádět jen obecné bláboly o tom, jak náš tým tvoří jen samí specialisté, odborníci, a podobné kecy. Nenajdete tam žádné konkrétní jméno žádného konkrétního člověka.

V. Na stránce "O nás" budeme uvádět opět jen obecné pindy o tom, jak našimi zákazníky jsou velké korporace, státní správa a podobné blitky. Budeme doufat, že většině lidí to jako reference postačí a budou mít v náš e-shop důvěru.

VI. Jakmile nám zboží zašlete zpět, přestaneme s vámi komunikovat úplně, tedy ani po mailu. A to i tehdy, když už pošlete několikátý email a budete nám dokonce vyhrožovat Českou Obchodní Inspekcí.

VII. Až po největším nátlaku vám odepíšeme nějaký obecný blábol a následně vás budeme opakovaně prudit s tím, abyste nám zaslali potvrzení o provedené platbě, budeme tvrdit, že jste nám žádné zboží neodeslali a nakonec vám napíšeme, že jste měli postupovat podle reklamačního řádu. Ano, odepíšete sice obratem, že přesně to jste udělali, ale na to my se vykašleme.

VIII. Patrně si postesknete, že s vámi komunikuje někdo, kdo ani nemá odvahu se do mailu podepsat svým jménem. V podpisu vždycky naleznete jen nicneříkající "Tým Business-style.cz". Je to proto, že se potřebujeme skrývat v anonymitě, viz bod IV. Ale vám do mailu odpovíme, že zákazníci by na nás byli hrubí a proto svá jména neuvádíme. Můžete namítat, že seriózní e-shopy v komunikaci uvádějí pracovníka, který vaši věc vyřizuje, ale uvědomte si laskavě, že tady nejste na seriózním e-shopu. Děláme to proto, abyste se nemohli v budoucnu odkazovat na to, že jste komunikovali s někým konkrétním.

IX. Určitě se během komunikace s námi dopustíte nějakého většího či menšího přešlapu, například slovní urážky nebo výhrůžky. Lidsky tomu rozumíme, tečou vám nervy a komunikace s námi vám žere čas a energii. Ale my tohoto vašeho přešlapu využijeme k tomu, že vám napíšeme, že na Vás podáváme trestní oznámení pro poškození dobrého jména a že vaše finanční prostředky zadržujeme až do úplného vyřešení policií ČR.

X. Nebudete tak mít ani zboží ani peníze, a ještě se budete obávat, zda na vás to trestní oznámení skutečně podáme nebo jestli jsme jen blafovali. Budete si samozřejmě moct stěžovat na příslušných úřadech nebo vše postoupit Policii ČR, ale my pevně věříme, že těch pár stovek vám za to nebude stát a tudíž že se na to časem vykašlete a my schrábnem vaše peníze a bude klid.

Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 1. března 2023 a myslíme je vážně, takže pak netvrďte, že jste si mysleli, že je to jen legrace.

Váš tým Business-style.cz